середу, 8 липня 2020 р.

8 липня українці святкують День родини

Український День родини – це відносно молоде свято. Його відзначають з 2012 року. Святкування цього дня має щорічний характер і встановлено на 8 липня.
Сучасне визначення «сім’я» являє собою подружню, громадянську, партнерську пару з дітьми або без дітей, або це одинока людина, що має принаймні одну дитину. Цікаво, що до кінця 17 століття «сім’я» включала в себе не тільки родичів, але і слуг домогосподарства.
Для дітей родина – це своєрідне середовище, в якому у дитини складаються умови його психічного, фізичного, інтелектуального та емоційного розвитку.
Для дорослої людини вона є джерелом реалізації цілого ряду його потреб.
Сім’я — це щастя, любов і удача,
Сім’я — це влітку поїздки на дачу.
Сім’я — це свято, сімейні дати,
Подарунки, покупки, приємні витрати.
Народження діток, перший крок, перший лепет,
Віра в найкраще, хвилювання і трепет.
Сім’я — дружна праця і вічні турботи,
Сім’я — це багато вдома роботи.
Сім’я — це складно. Сім’я — це важливо.
Сім’я — це коли все на світі можливо.
Сім’я – це мама і тато,
Сім’я – це радісний сміх.
Сім’я – це дитинства етапи,
Сім’я – дорога в життя для всіх.
Бабусі, дідусі та онуки,
Братики, сестрички, Барбос…
Сім’я – це теплі руки
І фарбою вимазаний ніс.
У це свято сім’ї
Ми вас від душі вітаємо.
Нехай обходить вас негода…
Сім’ям всім добробуту бажаємо!
Джерело: https://tv4.te.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар