Усе починалося з простої платформи для обміну фото. Але з роками Instagram виріс і перетворився у велику соціальну мережу та ефективний інструмент маркетингу. Працювати з ним стає все складніше: конкуренція стрімко зростає, постійно з'являються нові функції, змінюються очікування користувачів.
- В Instagram щомісяця понад мільярд активних користувачів.
- З вересня 2017 по червень 2018 (всього за 10 місяців) платформа привернула 200 мільйонів нових реєстрацій.
- Понад 500 мільйонів людей використовують Instagram кожного дня.
- Instagram — третя за популярністю соцмережа в світі.
- Вік 61% Instagram користувачів від 18 до 34 років, 31% відноситься до вікової категорії від 18 до 24 років, 30% — від 25 до 34 років.
- Підлітків на платформі не більше 7%, а людей у віці від 45 до 54 років близько 9%.
- Користувачі Instagram діляться понад 95 мільйонами постів кожен день.
- Показник взаємодій в Instagram становить 2,2%.
- 8% акаунтів в соцмережі — фейки.
- 29,9% профілів публікують максимум один пост в місяць.
- 80% користувачів Instagram підписані хоча б на один бізнес-акаунт.
- 2/3 відвідувань бізнес-профілю відводиться на гостей, які не підписані на цей акаунт.
- 70% користувачів шукають бренди в Instagram.
- 60% користувачів дізнаються про нові продукти в Instagram.
- Великі бренди публікують в середньому 1,5 записи в день.
- 30% користувачів купили продукт, побачений в Instagram.
- Залученість в будні вища, ніж у вихідні.
- Кращий час для публікацій в Instagram — з 9:00 до 18:00 в п'ятницю.
- У неділю найнижчі показники залученості.
- Залученість досягає свого піку з вівторка по п'ятницю о 05:00, 11:00 і 15:00 - 16:00.
- На 65% найефективніших постів в Instagram присутні продукти, 43% містять lifestyle контент, 29% — відео або фото знаменитостей і інфлюенсерів.
- Фото з особами залучають на 38% більше лайків і на 32% більше коментарів.
- Найпопулярніший фільтр в Instagram — Clarendon, наймодніший — Kelvin, для фото їжі частіше вибирають Skyline, для Селфі — Normal.
- Фото в Instagram генерують на 36% більше реакцій, ніж відео.
- 70% дописів у Instagram ніхто не бачить.
- У користувацького контенту показники конверсії в середньому на 4,5% вищі.
- Ідеальна кількість хештеґів для поста в Instagram — 9 за версією TrackMaven і 11 за версією Buffer.
- Довгі хештеґи найбільш ефективні, 21 символ — ідеальне рішення.
- 50% підписів і коментарів в Instagram містять емодзі.
- Найпопулярніший емодзі — червоне серце.
- Зображення в Instagram залучають в середньому на 23% більше реакцій, ніж на Facebook.
- Пости із зазначенням місця розташування залучають на 79% більше реакцій.
- Дописи з хоча б одним хештеґом залучають на 12,6% більше реакцій.
- 70% найпопулярніших хештеґів — брендові.
- У червні 2018 число користувачів, які щодня переглядають історії, перевищило 400 мільйонів.
- Instagram Stories збільшили середній час використання програми до 28 хвилин в день (з максимум 21 хвилини до запуску "історій").
- Найпопулярніша маска для обличчя в сторіз — цуценя.
- Найпопулярніші стікери в "історіях" — місцезнаходження та час.
Джерело: uamodna.com
P.S. До речі, приєднуйтесь до нас в Instagram pavlogradccl. У нас ви можете знайти літературні новинки, майстер-класи та конкурси, а також цікавинки бібліотечного життя!
Немає коментарів:
Дописати коментар