середу, 23 січня 2019 р.

Найцікавіші факти про Instagram

Усе починалося з простої платформи для обміну фото. Але з роками Instagram виріс і перетворився у велику соціальну мережу та ефективний інструмент маркетингу. Працювати з ним стає все складніше: конкуренція стрімко зростає, постійно з'являються нові функції, змінюються очікування користувачів.
  • В Instagram щомісяця понад мільярд активних користувачів.
  • З вересня 2017 по червень 2018 (всього за 10 місяців) платформа привернула 200 мільйонів нових реєстрацій.
  • Понад 500 мільйонів людей використовують Instagram кожного дня.
  • Instagram — третя за популярністю соцмережа в світі.
  • Вік 61% Instagram користувачів від 18 до 34 років, 31% відноситься до вікової категорії від 18 до 24 років, 30% — від 25 до 34 років.
  • Підлітків на платформі не більше 7%, а людей у ​​віці від 45 до 54 років близько 9%.
  • Користувачі Instagram діляться понад 95 мільйонами постів кожен день.
  • Показник взаємодій в Instagram становить 2,2%.
  • 8% акаунтів в соцмережі — фейки.
  • 29,9% профілів публікують максимум один пост в місяць.
  • 80% користувачів Instagram підписані хоча б на один бізнес-акаунт.
  • 2/3 відвідувань бізнес-профілю відводиться на гостей, які не підписані на цей акаунт.
  • 70% користувачів шукають бренди в Instagram.
  • 60% користувачів дізнаються про нові продукти в Instagram.
  • Великі бренди публікують в середньому 1,5 записи в день.
  • 30% користувачів купили продукт, побачений в Instagram.
  • Залученість в будні вища, ніж у вихідні.
  • Кращий час для публікацій в Instagram — з 9:00 до 18:00 в п'ятницю.
  • У неділю найнижчі показники залученості.
  • Залученість досягає свого піку з вівторка по п'ятницю о 05:00, 11:00 і 15:00 - 16:00.
  • На 65% найефективніших постів в Instagram присутні продукти, 43% містять lifestyle контент, 29% — відео або фото знаменитостей і інфлюенсерів.
  • Фото з особами залучають на 38% більше лайків і на 32% більше коментарів.
  • Найпопулярніший фільтр в Instagram — Clarendon, наймодніший — Kelvin, для фото їжі частіше вибирають Skyline, для Селфі — Normal.
  • Фото в Instagram генерують на 36% більше реакцій, ніж відео.
  • 70% дописів у Instagram ніхто не бачить.
  • У користувацького контенту показники конверсії в середньому на 4,5% вищі.
  • Ідеальна кількість хештеґів для поста в Instagram — 9 за версією TrackMaven і 11 за версією Buffer.
  • Довгі хештеґи найбільш ефективні, 21 символ — ідеальне рішення.
  • 50% підписів і коментарів в Instagram містять емодзі.
  • Найпопулярніший емодзі — червоне серце.
  • Зображення в Instagram залучають в середньому на 23% більше реакцій, ніж на Facebook.
  • Пости із зазначенням місця розташування залучають на 79% більше реакцій.
  • Дописи з хоча б одним хештеґом залучають на 12,6% більше реакцій.
  • 70% найпопулярніших хештеґів — брендові.
  • У червні 2018 число користувачів, які щодня переглядають історії, перевищило 400 мільйонів.
  • Instagram Stories збільшили середній час використання програми до 28 хвилин в день (з максимум 21 хвилини до запуску "історій").
  • Найпопулярніша маска для обличчя в сторіз — цуценя.
  • Найпопулярніші стікери в "історіях" — місцезнаходження та час.
Джерело: uamodna.com
P.S. До речі, приєднуйтесь до нас в Instagram pavlogradccl. У нас ви можете знайти літературні новинки, майстер-класи та конкурси, а також цікавинки бібліотечного життя!

Немає коментарів:

Дописати коментар