"Google Україна" представила результати кампанії "Цифрове перетворення Дніпропетровської області", яку було реалізовано у співпраці з Дніпропетровською обласною державною адміністрацією та міською радою Дніпра. Метою проекту є підвищення інвестиційної і туристичної привабливості регіону за допомогою сучасних інтернет-інструментів. Про це повідомив директор "Google Україна" Дмитро Шоломоко на прес-конференції в Дніпрі в понеділок, 4 грудня.
У рамках кампанії було створено спеціальний сайт "Мандруй Дніпропетровською областю" (https://discover-dp.com.ua/), де всі охочі можуть знайти інформацію про найцікавіші туристичні об'єкти області. Цей ресурс разом з раніше створеними проектами інших областей розміщений на порталі discover.net.ua. Дніпропетровська область стала десятою в рамках проекту.
У рамках кампанії було створено спеціальний сайт "Мандруй Дніпропетровською областю" (https://discover-dp.com.ua/), де всі охочі можуть знайти інформацію про найцікавіші туристичні об'єкти області. Цей ресурс разом з раніше створеними проектами інших областей розміщений на порталі discover.net.ua. Дніпропетровська область стала десятою в рамках проекту.
За словами заступника мера Дніпра Яніки Мерило, важливою складовою кампанії стала серія освітніх проектів для представників місцевого самоврядування, малого та середнього бізнесу, для державних службовців, викладачів і студентів з основ цифрової грамотності та безпеки в Інтернеті. Також для місцевих журналістів було проведено семінар з питань свободи слова спільно з Freedom House. Члени спільноти Локальних Гідів Google нанесли і відредагували на Картах Google понад 2000 вулиць Дніпра, а в рамках семінару з роботи з Картами Google місцеві студенти та Локальні Гіди провели квест Дніпром, за результатами якого на карти було нанесено багато соціально значимих об'єктів і ступінь їхньої доступності для різних категорій населення.
Представники компанії традиційно не повідомили, яку область і коли буде оцифровано найближчим часом у рамках проекту. Але, за словами менеджера зі зв'язків із громадськістю "Google Україна" Марини Тарасової, на підготовку кампанії в одній області йде близько шести-дев’яти місяців.
Представники компанії традиційно не повідомили, яку область і коли буде оцифровано найближчим часом у рамках проекту. Але, за словами менеджера зі зв'язків із громадськістю "Google Україна" Марини Тарасової, на підготовку кампанії в одній області йде близько шести-дев’яти місяців.
Джерело: Interfax-Україна
Немає коментарів:
Дописати коментар